wtorek, 13 marca 2012

Pokaz w Pajęcznie

Dziewczyny wiem, że miałam napisać notkę wczoraj, ale nie wyrobiłam się z czasem, dlatego robię to dziś. Chciałam Wam zdać krótką relację z bezpłatnego pokazu marki Nail Secrets, który odbył się 11.03.2012 (niedziela) w Pajęcznie. Pokaz rozpoczął się o godzinie 10 a zakończył po 16. Było bardzo milo i niedziela zleciała mi naprawdę szybciutko i przyjemnie. A dodatkowym atutem, jest to , że mam zrobione dwa pazurki przez kochaną Anię, która zorganizowała :)





















Pierwszy pazurek to szpic. Cover i maczki malowane farbką, a drugi to frencz ze zdobieniem ślubnym również malowanym farbką. Pazurki są w całości żelowe. Oczywiście wykonane produktami NailSecrets
Atmosfera pokazu była bardzo przyjemna i mimo tego, że miejsce pokazu zmieniło się dzień wcześniej to wszystko było super dopracowane. Ja jako maniaczka pazurkowa nauczyłam się wielu ciekawych zdobień i mam niesamowity zapał do robienia pazurków, w  końcu muszę dorobić sobie pozostałych osiem:P
Jeśli któraś z Was byłaby zainteresowana bezpłatnymi pokazami NailSecrets to organizowane są one cyklicznie, co miesiąc w różnych miastach Polski. Są bezpłatne, opłata pobierana jest za certyfikat uczestnictwa, jeśli ktoś chce go zakupić, nie ma obowiązku zakupu certyfikatu. Oczywiście służę namiarami na firmę :P


No i  może jeszcze fota wszystkich uczestniczek


















Oraz moich małych zakupów:)
















Żel cover pink
Żel snow white
Żel clear (nie ma go na zdjęciu gdyż rozszedł się jak ciepłe bułeczki i czekam na dosłanie )
wszystkie z seri desire w pięknych różowych pojemniczkach
no i bloczek firmowy w gratisiku.
Za cały zestaw zapłaciłam 199,80 zł co daje mi ponad 50 zł oszczędności.
Aniu dziękuję za tą promocję :)

I to by było na razie na tyle.
Pozdrawiam Was serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz