poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Multi soft color

Przed weekendem pisałam Wam, że otrzymałam do testowania od portalu urodaizdrowie szampon koloryzujący multi soft colour firmy Joanna. Dziś przyszła pora na recenzję tego kosmetyku. 

Opakowanie wygląda tak:





















W opakowaniu znajduje się:
-tuba z szamponem koloryzującym 40 g
-saszetka z utleniaczem w kremie 60 g
-ulotka informacyjna
-rękawiczki ochronne


Koszt:
około 6 zł

Opis produktu:
Szampon koloryzujący MULTI SOFT color nadaje Twoim włosom głęboki i świetlisty kolor. Kompleks multi color+ zawiera specjalnie dobrany składnik kondycjonujący i filtry UV, które zapewniają włosom optymalną pielęgnację już w trakcie zabiegu koloryzacji. Szampon koloryzujący MULTI SOFT color sprawi, że będziesz czuła się atrakcyjna i olśniewająca. Dlaczego? ponieważ Twoje włosy otrzymają naturalny, głęboki kolor, świetlisty połysk oraz optymalna pielęgnację. Formuła produktu nie zawiera amoniaku, dzięki temu jest łagodniejsza dla włosów, a efekt koloryzacji utrzymuje się do 24 myć. 

Moja opinia:
Włosy przed koloryzacją wyglądają tak:




















Papka, która się tworzy do koloryzacji:
















Nałożona na włosach w ten sposób:




















A po całym "zabiegu" w ten sposób:




















Moje włosy są średnio długie, sięgają tak jakoś do łopatek i są dosyć grube i gęste, jedno opakowanie szampony ledwo wystarczyło na ich pokrycie. Pewnie większej różnicy nie zauważyłyście?  Nie martwcie się, ja też dużej różnicy w kolorze nie zauważyłam, bo jest ona nie wielka, ale na żywo zauważalna, znajomi zauważyli (mąż stwierdził, że jestem ruda(?)   ). Co prawda nie jest to karmelowy blond pokazany na opakowaniu, ale odcień podoba mi się, jest powiedzmy o pół tonu czy ton jaśniejszy od mojego naturalnego koloru. Włosy są gładkie i lśniące czego brakowało moim naturalkom, więc generalnie jestem zadowolona. Oczywiście rękawiczki dołączone w opakowaniu są bardzo duże i nie byłabym sobie w stanie w nich poradzić, więc wzięłam swoje rękawiczki i dałam radę.
 Podsumowując szampon jak na tą cenę jest produktem dobrym i godnym polecenia, a jeśli chodzi o to, że kolor nie wyszedł mi identyczny jak na opakowaniu, to nie powinno dziwić osób które wykonują takie zabiegi same w domu- kolor nigdy nie jest identyczny.
Jestem na TAK.

A już na sam koniec chciałam jeszcze raz bardzo serdecznie podziękować Pani Małgorzacie, dzięki której ten produkt trafił do mnie, mam nadzieję, że będę miała jeszcze szansę wypróbować kilka kosmetyków dzięki Pani :)



1 komentarz: