sobota, 8 lutego 2014

Światowy Dzień Kosmetyków



Witam Was serdecznie,




dziś przychodzę do Was z informacją o Światowym Dniu Kosmetyków, który został ogłoszony przez portal Uroda i zdrowie, Światowy Dzień Kosmetyków przypada 17 lutego, portal z tej okazji przygotował wielką akcję testowania kosmetyków oraz konkurs z nagrodami, czyli ten poniedziałek nie musi być dla Wszystkich niechciany, niektórzy z pewnością będą zadowoleni. 
Obchodzimy różne dni, każda data jest świętem czegoś innego, mamy niedawno obchodzony Dzień Babci, zaraz będzie dzień Świętego Walentego, są również mniej znane dni jak Dzień Przytulania, Dzień Przedszkolaka czy Dzień Przyjaciela, teraz pojawia się Dzień Kosmetyków jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Ja osobiście bardzo lubię kosmetyki i nie mam nic przeciwko Świętu kosmetyków :))

5 komentarzy:

  1. Nie miałam pojęcia, że istnieje takie święto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta akcja, ja się zgłosiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oczywiście też, może skapnie mi coś do przetestowania, tym bardziej, że nie miałam żadnego z kosmetyków, które są akurat do testów

      Usuń