czwartek, 18 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki-kosmetyki do pielęgnacji twarzy

Witaj,
jak już pewnie wiesz z poprzednich postów, biorę udział w wyzwaniu dla blogerek zorganizowanym przez trustedcosmetics.pl. Co tydzień jest nowy temat, ja niestety w ubiegłym tygodniu nie zdążyłam z postem, więc u mnie  z małym opóźnieniem kosmetyki do pielęgnacji twarzy jakich używam.
Na początek kosmetyki z serii oczyszczanie:



Czasami zdarza się, że nie mam zbyt wiele czasu na pielęgnację, albo po prostu  już brak mi sił, wtedy sięgam po płyn micelarny. W moich zbiorach obecnie znajduje się płyn Perfecta z jakiegoś pisma oraz Yoskine, z obu jestem zadowolona.


 Peelingi staram stosować się regularnie, przynajmniej raz w tygodniu, obecnie posiadam dwa, enzymatyczny Perfecta, jego jakichś szczególnych efektów nie widzę, oraz oczyszczający peeling roślinny z Yves Rocher, który bardzo lubię.


Mój ideał, czyli  Foaming facial wash, step2 od Sensai. Pianka do oczyszczania z Sensai to spełnienie marzeń. Delikatnie oczyszcza twarz, pozostawia ją gładką, jak pupka niemowlaka, a dodatkowo od razu tonizuje.


Obecnie nie posiadam toniku, ostatnio się skończył, a gdy stosuję drugi krok pielęgnacji sensai, nie jest mi on potrzebny.

Kolejna seria produktów do twarzy to nawilżanie:


Tu znalazły się kremy do twarzy na dzień i na noc Visionnaire od Lancome , visionnaire nuit ma niesamowitą konsystencję, jest żelowy , a ja właśnie takie produkty lubię, oraz krem od AA, już prawie na wykończeniu, najczęściej stosuję go na szyję :P


Obecnie do pielęgnacji okolicy oka stosuję dwa produkty, ale żaden nie dorównuje mojemu ukochanemu Clinique. są nimi biofusion Yonelle, z którego jestem średnio zadowolona oraz milf&honey Oriflame, który jest całkiem spoko.


Na koniec perełki, bez których ciężko mi się obejść, czyli super agua serum light oraz oxygen od Guerlain i nawilżająca maseczka z Douglasa.


A Ty jakich produktów do pielęgnacji twarzy używasz, bez czego nie możesz się obejść, co jest Twoim ideałem?

Pisząc ten post zdałam sobie sprawę, że na moim blogu nie ma opinii na temat żadnego z wyżej wymienionych produktów, chyba muszę to zmienić. Który produkt najbardziej Cię interesuje i chciałabyś abym go opisała??


2 komentarze:

  1. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, choć z tej serii Perfecty miałam tonik i żel :) Te maseczki mnie ciekawią i miałam nawet je ostatnio kupić...

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo to z Lancome mnie korci:D może kiedyś się nań skuszę:) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń