poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Yves Rocher hydra vegetal tonik nawilzający

Witajcie,
korzystając z okazji, że córeczka śpi przychodzę do Was z opinią nawilżającego toniku hydra vegetal od yves-rocher . TUTAJ znajdziecie wszystkie kosmetyki z tej serii.



200ml produktu kosztuje około 28 zł.
Opis producenta:
Tonik wzbogacony o sok z klonu z Kanady, posiadający właściwości zatrzymujące wodę w skórze - dla lepszego nawilżenia. Produkt uzupełnia demakijaż, przywraca skórze blask, pozostawiając ją nawilżoną i zrewitalizowaną. Konsystencja dająca uczucie świeżości.
Składnik aktywny:
Sok roślinny z klonu: zatrzymujący wodę w skórze.
Intensywnie, dogłębnie i długotrwale nawilża.
Więcej o składniku aktywnym:
Sok z klonu z Kanady (Quebec) ma właściwości zatrzymujące wodę w skórze .
Dodatkowy składnik aktywny: woda z hamamelisu bio o właściwościach łagodzących.
Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z soku z klonu, woda z hamamelisu bio.

Stosowanie:
Rano i wieczorem, za pomocą płatka kosmetycznego, unikając okolice oczu.

Sekret dla urody:
Rano przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji, wieczorem uzupełnia demakijaż.

Moja opinia:
Tonik zapakowany jest w plastikową butelkę z wieczkiem, obecnie na stronie jest już inne opakowanie z nakrętką, jest przezroczysty, a jego zapach delikatny. 
Dobrze oczyszcza i nawilża skórę, radzi sobie z POZOSTAŁOŚCIAMI makijażu. Zwracam uwagę na to, że z pozostałościami, a nie z usunięciem całkowitego makijażu, czytałam kilka opinii, że nie radzi sobie z makijażem, a przecież nie jest to jego zadanie. Bardzo lubię stosować ten tonik, moja skóra jest po nim bardzo delikatna, a po całym dniu staje się nawilżona i taka odnowiona. Mnie krzywdy nie zrobił, żadnych zaczerwienień, ani swędzeń czy pieczeń skóry nie było także polecam. Jedyny minus jaki zauważyłam to dostępność.  W mojej okolicy nie ma sklepu stacjonarnego, więc pozostają zakupy przez internet. A na stronie jak zawsze czeka na nas wiele promocji i rabatów, z których aż szkoda nie korzystać. Między innymi prezent za zakupy powyżej 39 zł i tu mamy do wyboru aż 5 opcji: krem nawilżający , mój ulubiony tusz do rzęs, olejek pod prysznic,  peeling roślinny do ciała lub prezent niespodziankę o wartości 89 zł. Ale to nie wszystko, jeśli zakupy przekroczą kwotę 109 zł możemy wybrać kolejny prezent i tutaj do wyboru jest letnia torba lub woda toaletowa. To oczywiście nie wszystkie promocje, ze strony internetowej.

Ciekawi mnie czy znacie ten tonik i jak postrzegacie produkty Yves Rocher?
Pozdrawiam cieplutko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz