czwartek, 28 maja 2015

Wysuszacz lakieru w kropelkach

Witajcie,
mnie często się zdarza, że nie mam czasu na nowy manicure, a to wszystko dlatego, że lakier tak wolno schnie, nawet te szybkoschnące lakiery nie są od razu suche i często jak zacznę coś robić, to powstają mi odgnioty na lakierze. 
Wiele firm w swojej ofercie posiada wysuszacze lakieru, ale jakoś nigdy nie była zwolenniczką takich produktów do czasu, kiedy zaopatrzyłam się w wysuszacz lakierów z zakraplaczem od Nail Tek.

Preparat ten zewnętrzna warstwę wysusza w ciągu 1 minuty, a cały manikiur od 5 do 7 minut. Nie pozostawia tłustych warstw i zapobiega rozmazywaniu się lakieru. Wystarczy tylko odczekać minutkę od momentu nałożenia lakieru i nałożyć kropelkę na paznokcie. Preparat sam pokrywa całą powierzchnię płytki paznokcia, więc nie musimy się martwić, że któreś partie będą schły wolniej niż inne.


Dzięki temu produktowi kolory na moich paznokciach zmieniają się nawet kilka razy w tygodniu. Już nie wyobrażam sobie umalowania paznokci bez użycia kropelek. Polecam serdecznie wszystkim niecierpliwym maniaczkom paznokci :PP

Na Waszą prośbę podaję składniki (INCI): peg-10 dimethicone, cyclopentasiloxane, isopropyl alcohol.


A Wy używacie wysuszaczy, jakie polecacie??

8 komentarzy:

  1. Nie używam wcale wysuszaczy do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też nie używałam, a teraz nie potrafię obejść się bez tego produktu :P

      Usuń
  2. Nail Teka miałam kiedyś w planach, ale ostatecznie go nie zakupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. a możesz napisać co ma on w swoim składzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie on nic nie mówi, ale na Twoją prośbę składniki są już w notce:)

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Byłam ciekawa czy ma podobny skład do preparatu z Cztery Pory Roku. Dwa pierwsze to emolienty, w miarę ok ale jak ktoś ma bardzo suche skórki przy paznokciach to ten ostatni składnik czyli alkohol to nie dla niego.

      Usuń
    3. Na składach nie znam się totalnie, dopiero zaczynam zwracać na nie uwagę. Moje skórki nie są w najlepszej kondycji, ale na szczęście wysuszacz nie robi mi krzywdy:)

      Usuń