poniedziałek, 25 lipca 2016

Wyprawka dla maluszka

Witajcie Kochani, jak Wam minął weekend?
Dziś przychodzę do Was z wyprawą dla maluszka, ale nie taką klasyczną, gdzie opiszę jakie produkty powinny znaleźć się w domu wraz z pojawieniem się malca. Dziś napiszę o wyprawce, którą zamówiłam ze strony jelp.

 Kiedy w domu pojawia się nowy członek rodziny zmienia się wszystko, zmieniają się nasze codzienne rytuały, również te związane z praniem. Maluszka pranie robimy osobno, w specjalnie przeznaczonych do tego celu środkach. To chyba nikogo nie dziwi, skóra malucha jest przecież bardzo wrażliwa i nie trudno o jakieś alergie czy uczulenia. W pierwszej ciąży solidnie przygotowałam się w tym temacie, wyprałam w proszku dzidziusiowym wszystko z czym maluszek będzie miał kontakt, nie tylko jego ubranka, pościel itp, ale również naszą pościel, moje oraz męża ubrania, z którymi maluch miałby styczność. Na szczęście córeczka nie miała problemu ze skórką, mogłam jej prać w różnych dzidziusiowych proszkach i było ok.
W tej ciąży wyprałam rzeczy dziecka, ale zupełnie zapomniałam o swoich z którymi maluch będzie miał kontakt, zaraz zaczęły się pojawiać zmiany na skórze od naszej pościeli. Wyprałam wszystko w dzidziusiowym proszku i jest ok.  Na szczęście miałam kilka próbek proszków różnych marek, więc rzeczy kolorowe wyprałam w jednych , białe w drugich żeby sprawdzić czy i tym razem nie będzie problemu z żadnym proszkiem, wszystko jest w porządku, więc przyszła pora na zakupienie pełnowartościowego opakowania. Zdecydowałam się na wyprawkę dla maluszka jelp, bo lubię tą firmę, przy pierwszym dziecku jak tylko udało mi się kupić ich proszki to je kupowałam, teraz postanowiłam nie biegać po marketach w poszukiwaniu proszku tylko skorzystać z internetu. Tak właśnie trafiłam na promocję.


 Oto zawartość mojego pudełka wyprawkowego- jest w 30% promocji, więc warto się skusić.


 W skład zestawu wchodzi 11kapsułek piorących ( wcześniej nie wiedziałam, że jelp ma również kapsułki)


 Proszek o pojemności 2,24 kg do białego i pasteli oraz do kolorów ze środkiem zmiękczającym


 Proszek o pojemności 2,24 kg do białego i do kolorów klasyczny bez środka zmiękczającego


2 litrowy żel do prania kolorów oraz do prania białego


2litry płynu do płukania sensitiv oraz 1 litr delicate


W prezencie do zakupów otrzymałam 250ml odplamiacza ze szczoteczką ( jestem bardzo ciekawa jego skuteczności)


 Również jako prezent były chusteczki nawilżone i torba na zakupy.


Jestem bardzo zadowolona z zakupów, paczka przyszła w ciągu kilku dni, już nie muszę się martwić o pranie mojej córci, na najbliższy czas mam zapas. Myślę, że warto korzystać z takich promocji, a co Wy o tym sądzicie??

3 komentarze:

  1. z promocji zawsze warto korzystać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ale trzeba korzystać z nich mądrze, nie zawsze napis PROMOCJA oznacza, że coś jest taniej.

      Usuń
  2. Jeżeli ktoś planuje bądź ma Maluszka,to taka promocja jest jak najbardziej opłacalna :)

    OdpowiedzUsuń