czwartek, 25 października 2012

Fotspray by CCS- opinia

Pisałam Wam kiedyś, że w ramach konkursu otrzymałam kosmetyk do testów. Możecie o tym przeczytać  TUTAJ , a teraz przyszedł czas na moją opinię.
Przedmiotem moich dzisiejszych wypocin jest Antyperspirant do stóp CCS



















Pojemność:
100ml

Opis producenta:
Świerzy zapach przez cały dzień i ochrona przed poceniem. 
Zapewnia długotrwałą świeżość i przyjemny zapach. 
Zapobiega poceniu się stóp i pomaga utrzymać je suche. 
Szybko się wchłania i pozostawia przyjemny zapach. 
Wygodna forma sprayu i poręczne opakowanie

Moja opinia:
Spray ten otrzymałam w odpowiednim czasie, ponieważ jak zmieniłam pracę stoję po 12 godzin, co w pewnym stopniu wiąże się ze zmęczeniem i poceniem stóp.  Produkt opakowany jest w plastikową buteleczkę ze spryskiwaczem. Aplikacja jest łatwa i przyjemna. 
Zapach jest świeży, ale nie intensywny. Jeśli nie mam cały dzień obuwia na stopach, to rzeczywiście zapach utrzymuje się przez cały dzień, jednak jak jestem w pracy i stoję, nie zależnie od tego czy 8 czy 12 godzin wieczorem po zapachu nie ma nawet śladu. 
Stopy rzeczywiście po stosowaniu tego preparatu nie pocą się jak zwykle i pozostają suche przez pewien czas, niestety jak jestem w pracy to dla mnie za mało.
Niestety informacja o szybkim wchłanianiu nie jest prawdą, spray długo się wchłania i pozostawia nieprzyjemną, lepką warstwę na skórze, co mnie osobiście przeszkadza.
Opakowanie rzeczywiście jest poręczne i wygodne, tu nie mogę  mieć żadnych zastrzeżeń.
Podsumowując całość mogę powiedzieć, że preparat nie jest idealny  i nie spełnia wszystkich obietnic producenta, ale mimo wszystko pomaga mi w utrzymaniu moich stóp w jakimś porządku dlatego go stosuję, bo nic lepszego jeszcze w moje ręce nie wpadło.

Bardzo serdecznie chciałam podziękować firmie za udostępnienie produktu do testu, fakt ten nie miał wpływu na moją ocenę.

A Wy znacie produkty firmy CCS? Lubicie  je, polecacie?
Pozdrawiam

1 komentarz: