wtorek, 31 maja 2016

Zamówienie z aliexpress w ciągu 2 tygodni na miejscu !

Witajcie Kochani, dziś chciałam pokazać Wam część mojego zamówienia z Aliexprss. Po powrocie do domu okazało się,  że czeka na mnie kilka paczuszek, byłam w szoku bo nic przecież nie zamawiałam. Zupełnie nie spodziewałam się, że zamówienie złożone 13 maja dzisiaj będzie już na miejscu. W końcu mają 60 dni na dostawę i większość osób, z którymi rozmawiałam czekała właśnie 2 miesiące na swoje paczki.  Ja na szczęście nie musiałam tyle czekać, chociaż nie wiadomo kiedy przyjdzie cała reszta.

To moje pierwsze zamówienie z tej strony, do końca nie wiedziałam czego się mogę spodziewać, może to chiński bardzie ze sklepu po 4 zł. Zamówiłam dla córci wózeczek dla Barbie, uważam , że jest jak najbardziej ok.

Oraz zestaw 10 sukienek dla Barbie, to jestem pod wrażeniem, spodziewałam się gorszej jakości, wykonania, a tutaj jest to ok, więc bardzo mnie to cieszy.


Dla drugiego maleństwa zamówiłam buciki niechodki:) Są śliczne, jakościowo takie jak w naszych sklepach, a w przeliczeniu na złotówki były po nie całe 5 zł:)





A tutaj już całe zamówionko





Na kilka produktów jeszcze czekam, tymi które otrzymałam jestem pozytywnie zaskoczona, a przede wszystkim zaskoczył mnie termin dostawy. Oby reszta przyszła równie szybko.

A Wy jakie macie doświadczenie z Aliexpress? Znacie stronę, korzystacie z niej??

12 komentarzy:

  1. cudne rzeczy !
    my jeszcze nie jesteśmy an etapie barbi - bo też bym zamówiła te cuda !

    ja ostatnio zaczęłam zamawiać na alli i chyba wpadam w nałóg ...

    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córcia właśnie zaczęła ten etap, więc zamówiłam te rzeczy na próbę, o dziwo kosztowały mniej niż $, więc nawet jak były by totalnie badziewne( a nie są) to nie było by mi szkoda.
      Od zakupów tam można się uzależnić, ja na szczęście nie mogę zamawiać tam sama ( nie udaje mi się założenie konta, próbowałam już setki razy), więc korzystam z pomocy dobrych duszyczek. One powstrzymają mnie od nałogu, jak wykorzystam limit ich dobroci :PP

      Usuń
  2. Ale fajniutkie malutkie butki :) i ten wózeczek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butki tam mają cudowne, chyba z 20 par bym zamówiła, ale jakoś wybrałam tylko te 3 wzory :P

      Usuń
  3. buciki i sukienki dla lalek są super, mnie przeważnie zamówienia z aliexpress przychodziły maksymalnie po 2 tygodniach, czytałam, że niektóre dziewczyny nawet po tygodniu dostawały swoje paczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dopiero ekspresowe tempo :)
      A co najczęściej u nich zamawiasz??

      Usuń
  4. U mnie to różnie czasem miesiąc, a ostatnio 2 tygodnie i miałam radochę, ja już sporo zamówiłam i z tego co dostałam jestem zadowolona :) Fajny wózek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziaki :) Wózeczek i buciczki 'I love dad' wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń