niedziela, 23 kwietnia 2017

Jaką maskę do włosów wybrać - EXPERT HAIR MASK

Witaj, dziś przychodzę do Ciebie z opinią o masce do włosów EXPERT HAIT MASK od new anna cosmetics, którą otrzymałam od Pani Sylwii B., organizatorki imprezy Spotkajmy się w Łodzi-spotkanie blogowe , od razu przepraszam, że tak długo zeszło mi z tą recenzją .







Pojemność :
300ml, występuje również w objętości 500ml

Cena:
300ml- 14,90 zł
500ml- 19,90zł

Dostępność:
NEW ANNA COSMETICS

Opis producenta:
Maska do włosów EXPERT HAIR MASK  zapewnia włosom intensywną pielęgnację. Ma działanie nawilżające i regenerujące oraz wzmacnia włosy od cebulek, aż po same końce. Zawiera olej makadamia oraz olej lniany, a ponadto jej skład został wzbogacony gliceryną i prowitaminą B5. Dzięki EXPERT HAIR MASK włosy stają się miękkie i lśniące. Łatwo i przyjemnie się układają oraz są uniesione. 100% badanych potwierdziło działanie maski. Produkt testowany dermatologicznie.

Moja opinia:
Maska zapakowana jest w plastikowy pojemnik z pompką, co bardzo mnie ucieszyło, bo aplikacja powinna być dziecinnie prosta, naciśnięcie dozownika i już. Niestety w trakcie użytkowania okazało się, że ten dozownik wcale nie spełnia swojej funkcji, po dwukrotnym naciśnięciu maska przestaje lecieć, a taka ilość na moje włosy to zdecydowanie zbyt mało, więc trzeba odkręcać opakowanie i wygrzebywać z niego zawartość. Mało to wygodne.
Maska ma masłową, aksamitną konsystencję, delikatny zapach i jasny kolor. Bardzo dobrze rozprowadza się na włosach, a jej działanie jest zniewalające. Nie stosuję suszarki, najczęściej myję włosy wieczorem i z mokrymi kładę się spać, włosy dzięki masce same się układają w delikatne fale, jak gdybym układała je przed lustrem, co jest bardzo dużym plusem i oszczędnością czasu. Po miesiącu regularnego stosowania mogę śmiało powiedzieć, że maska dobrze nawilża włosy, stają się one miękkie i miłe w dotyku, ale również wyglądają zdecydowanie lepiej, nawet te rozjaśniane, nabierają blasku. Nie zauważyłam uniesienia czy zwiększonej objętości, może dlatego, że moje włosy tego nie wymagają.

Zdecydowanie polecam ten produkt, jest bardzo dobry jakościowo, efekty widoczne już po pierwszym stosowaniu, a cena stosunkowo nie duża.

A Ty znasz produkty ANNA COSMETISC? Masz jakiś ulubiony, który możesz mi polecić, może już zapoznałaś się z EXPERT HAIR MASK?

2 komentarze:

  1. U mnie też dozownik nie działał.

    OdpowiedzUsuń
  2. م좋은 정보 방금 블로그를 발견하고 함께 읽었습니다. 나는 첫 번째 코멘트를 남길 것이라고 생각했다. 내가 가진 것 외에는 무엇을 말할 지 모르겠다

    https://goo.gl/VFFLjX

    https://goo.gl/hp6MR6

    https://goo.gl/zu8Evu

    https://goo.gl/RNRCKu

    https://goo.gl/dJiDm7

    OdpowiedzUsuń