czwartek, 11 czerwca 2015

BrushEgg do mycia pędzli

Witajcie, mój ostatni post dotyczył zamówienia ze sklepu kosmetykomania.pl i tak jak obiecałam dziś przychodzę do Was z opinią BrushEgg do mycia pędzli.
Na jednym z blogów przeczytałam opinię tego produktu i stwierdziłam, że to fajny gadżet, teraz już wiem, że to nie jest fajny gadżet, jest to produkt, który powinna mieć każda kobieta, która chce mieć czyste pędzle.




Jajko jest bardzo proste w użyciu, wystarczy założyć je na dwa palce, zaaplikować na nie szampon do pędzli, zmoczyć pędzel i pocierać nim o brushegg i pędzle są czyste. Niestety nie zrobiłam zdjęcia brudnego pędzla od rozcierania czarnej kredki, poniżej możecie zobaczyć jak wyglądało mycie




I czysty, naprawdę czysty pędzel. Byłam w szoku, bardzo szybko umyłam dokładnie swoje pędzle, teraz będę je myła dużo częściej, bo to czysta przyjemność.
Jajo dostępne jest w dwóch kolorach, różowym i miętowym, ja wyjątkowo wybrałam miętowe.


Uważam, że produkt jest genialny, jedyne co mogłabym zmienić, to aby miał dwa rozmiary, jeden do pędzli do oczu, a drugi do dużych pędzli do twarzy.
A Wy jak myjecie swoje pędzle? Macie już swojego brusheggo??



12 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze tegp cudeńka, choć wiele razy o nim czytałam...

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super gadżet, na pewno ułatwia mycie, ja zawsze pędzlem jeżdżę po mydle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myłam robiąc łódeczkę z dłoni, ale pędzle nigdy nie były tak czyste ja teraz :)

      Usuń
  3. Nie mam, ale skoro to taki fajny gadżet to go przy okazji kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie, że się sprawdził! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I gdzie tu sprawiedliwość? Ja jeszcze czekam na swoje pędzelki a Ty już recenzję wrzucasz :( I jeszcze kusisz mnie do zakupu tego jajeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś już ode mnie zostały odebrane, więc niebawem będą u Ciebie :)

      Usuń
  6. Słyszałam o tym, cieszę się że do Ciebie zaglądnęłam- dzięki za rzetelną recenzję, chyba się pokuszę. Teraz tylko jakbyś mi doradziła jakiś porządny, niedrogi zestaw pędzli, taki podstawowy, wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że komuś się przydało to co piszę:)
      Jeśli chodzi o pędzle to sama jestem w trakcie kompletowania, ostatnio napaliłam się na ten: http://www.cndirect.com/12pcs-make-up-brush-set-with-leather-cup-holder-4.html zestaw, tylko szukam chętnych do wspólnego zamówienia. Czytałam pozytywne opinie o tych pędzlach i o całym sklepie.

      Usuń