wtorek, 23 czerwca 2015

Tutti frutti od farmony

Witajcie w dzień ojca. Dla wszystkich tatusiów najlepsze życzenia :*
Dziś o peelingu do ciała, który mnie w sobie rozkochał, a mowa o tutti frutti jeżyna&malina z farmony.


Peeling do ciała o rześkim zapachu jeżyny i słodyczy aksamitnej maliny.
Odzyskaj siły witalne i rozkoszuj się słoneczną radością!
Odświeżająca jeżyna i słodka malina wraz z zawartymi w peelingu fitoendorfinami-cząsteczkami szczęścia, szybko przywracają siły, doskonały nastrój i chęć do działania.
Gruboziarnisty peeling doskonale usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, poprawia mikrokrążenie i pobudza skórę do odnowy. Ciało pozostaje idealnie oczyszczone, wygładzone i aksamitnie miękkie w dotyku.



Składniki: aqua, sodium laureth sulfate, acrylates copylymer, cocamidopropyl, betaine, polyurethane, glycerin, polysorbate 20, propylene glycol, morinda citrifolia fruit extract, synthetic wax, caprylic/capric glycerides, xanthan gum, sodium chloride, disodium edta, sodium hydroxide, parfum, methylchloroisothiazolinone, methylisothaizoline, dmdm-hydantion, ci42090, ci16255, ci45100


100ml produktu zapakowane jest w przezroczystą, plastikową butelkę z czarną zakrywką. Przepięknie pachnie, podczas i po kąpieli zapach unosi się w całej łazience. Fajnie koi zmysły, delikatnie złuszcza naskórek, pozostawiając skórę bardziej delikatną i rozpromienioną. Nie podrażnił mi skóry, już podrażnionej, np. zdartej. Nawet wydajny, opakowanie wystarczyło mi na półtora miesiąca stosowania około 2 razy w tygodniu. Bardzo polubiłam ten peeling, pewnie wypróbuję pozostałe warianty zapachowe:)
A Wy stosowałyście produkty farmony z linii tutti frutti?

8 komentarzy:

  1. Mam go :) Uwielbiam te maluszki! Ten wariant zapachowy jest chyba moim ulubionym, jeszcze kiwi lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten też najbardziej przypasował, ale na inne też się chyba skuszę :)

      Usuń
  2. Uwielbiam brzoskwiniowy peeling i balsam do ciała z Farmony. Choć nie do końca odpowiada mi to, że po peelingu na skórze zostaje taki tłustawy film. Ale zapach oszałamiający :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba krem do rąk z tego zapachu miałam, to była brzoskwinia z mango?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. :) taki mały słodziak kosztuje ok. 5 zł, także warto wypróbować :)

      Usuń
  4. Świetny jest ten peeling, tą wersję zapachową też miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten peeling, jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń