środa, 3 czerwca 2015

Alterna bamboo Smooth Anti-Frizz

Witajcie,
Dzisiaj przychodzę z krótką opinią próbki. Tak, dobrze przeczytałyście, próbki. Otrzymałam do przetestowania szampon, odżywkę oraz kurację do włosów firmy Alterna z linii bamboo smooth. Saszetki mają po 10 ml, a to wcale nie mało, przy mojej obecnej długości włosa szampon wystarczył mi na 2 użycia, a odżywka na 4. Może to niewiele, ale już wyrobiłam sobie zdanie na temat tych produktów.


Linia Smooth Anti-Frizz przeznaczona jest do włosów suchych, kręconych oraz farbowanych, działa wygładzająco oraz nawilżająco. Nadaje połysk i podtrzymuje kolor.



Wygładzający szampon do włosów z ekstraktem z Bambusa i olejkiem Kendi, eliminuje kołtunienie się i puszenie włosów. Intensywnie nawilża i odbudowuje strukturę włosów. Zawiera technologię Color Hold, chroniącą kolor włosów farbowanych.


Poza właściwościami szamponu, odzywka dodatkowo dogłębnie ochrania włosy przed gorącym powietrzem suszarki i szkodliwych wpływów środowiska.

Pierwsze co skradło moje serce, po otworzeniu opakowania, to przecudny zapach, wprost obłędny. Jeśli chodzi o działanie, to producent nie kłamie, wszystko co napisane na opakowaniu sprawdziło się, jedyne czego nie mogę stwierdzić po tak krótkim użytkowaniu, to to,czy rzeczywiście chroni kolor włosów farbowanych. Najlepszą rekomendacją tych produktów, jest stwierdzenie mojego męża, który dobrze zna moje włosy, wie jak wyglądam na co dzień, a już po pierwszym użyciu zapytał mnie czy byłam u fryzjera!!! Jeśli facet zauważył różnicę, to oznacza, że ta linia na prawdę działa.
Jeśli macie problem z puszącymi się, matowymi włosami to ta linia jest właśnie dla Was.

Z linii Smooth Anti-Frizz dostępna jest również maseczka do włosów, fluid do włosów, spray do pielęgnacji włosów.

A Wy znacie produkty Alterny, jesteście z nich zadowolone??

2 komentarze: