poniedziałek, 8 czerwca 2015

Zamówienie z kosmetykomania

Witajcie,
dzisiaj zaplanowałam inny post, ale kiedy przyszła paczuszka, postanowiłam pokazać Wam jej zawartość. W ubiegłym tygodniu na jednym z blogów zobaczyłam gadżet do mycia pędzli i od razu wiedziałam, że muszę go mieć, tym bardziej, że teraz był w specjalnej ofercie cenowej.  Produkt jest ze strony kosmetykomania. Nie potrzebowałam robić jakichś dużych zakupów, a taka ze mnie sknera, że szkoda mi było płacić za przesyłkę. Wiedziałam, że moja sis poluje na pędzle do makijażu i tak się dogadałyśmy, że w Boże ciało złożyłyśmy wspólne zamówienie. Dzisiaj przyszło, a oto jego zawartość:


 Tak wygląda całość, siostry zestaw pędzli i paleta cieni

oraz moje cudeńka: pędzel do podkładu i do cieni z hakuro oraz przepiękny czyścik do pędzli brushegg:) Jestem taka zadowolona z tej paczuszki, ze zaraz pobiegnę wymyć moje pędzle:)




Tak mógłby wyglądać każdy początek tygodnia .
Buziaki dla Was i miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dla mnie tylko dwa, a podstawowy zestaw dla sis:)

      Usuń
  2. Zaciekawił mnie ten przyrząd do czyszczenia pędzli. Daj znać jak się sprawuję, bo może i ja go kupię. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, ok, w takim razie kolejna opinia będzie własnie tego produktu :))

      Usuń
  3. Ale śmieszny wynalazek :D Daj znać czy dobrze czyści!
    Pozdrawiam, CapelliSani. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już gdzieś o tym czyściku czytałam, ale pomyślałam - zbędny gadżet, ciekawa jestem co Ty powiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o nim czytałam i bardzo mi się spodobał:)

      Usuń