piątek, 6 września 2013

Rimmel WEAR MAXX 366

Witam Was serdecznie,
dziś pokażę Wam kolejny odcień z serii Rimmel Wear Maxx, który znalazł się w moich zbiorach. Ostatnio pisałam o numerze 357, o którym możecie przeczytać TUTAJ. Dziś przyszła pora na kolor 366 beige.



Jak widać na zdjęciach powyżej pierwsza warstwa nie jest kryjąca, dlatego na kolejnych fotach mamy już dwie warstwy lakieru.




Z dwiema warstwami kolor prezentuje się dużo lepiej, chociaż i tak średnio mi się podoba. Może dlatego, że jest perłowy i bardzo smuży podczas malowania co znacznie utrudnia jego aplikację. Pomimo tego, że 357 i 366 są z jednej kolekcji na paznokciach zachowują się zupełnie inaczej . Tak jak napisałam parę zdań wcześniej 366 smuży w trakcie malowania, również trzyma się na pazurkach znacznie krócej, u mnie 2 dni i musiałam się go pozbyć, bo już stracił blask i pojawiły się pierwsze zdarcia. Pozostał mi jeszcze trzeci lakier z tej kolekcji, zobaczymy jak on się będzie zachowywał i może zrobię post porównujący . . .
No cóż zobaczymy, a Wam podoba się ten kolor??

4 komentarze:

  1. nie moje wykończenie, nie znoszę perłowych lakierów, kojarzą mi się ze starszymi paniami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam takie skojarzenie, ale nie napisałam o tym, żeby nikogo nie urazić :PP

      Usuń
  2. z dwoma warstwami lepiej!
    fajny kolor

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi lakierami, ostatnio nie lubię za bardzo lakierów z perłowym wykończeniem. Ale kolorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń