środa, 29 lipca 2015

Tommy Hilfiger

Witajcie, ostatnio zapachy stały się moją nową pasją, jak kiedyś mogłam się obejść się bez zapachu, tak teraz mam kilka, które wprost uwielbiam i nie  wyobrażam sobie choćby jednego dnia bez nich, dlatego dziś przychodzę do Was z wodą perfumowaną Flower Violet od Tommiego Hilfigera.






Zapach należy do rodziny kwiatowych, intensywnie świeżych.
Jest połączeniem wyjątkowych nut kwiatowych: płatków fiołka, róży i gardenii, ozdobiony soczystą bergamotkę, mandarynką i dojrzałymi malinami. Całość dopełniają ciepłe nuty wanilii i drzewa sandałowego. 
Fajna propozycja na wiosnę i lato, nawet bardzo upalne.
Znacie ten zapach, lubicie zapachy Tommy'ego?

2 komentarze:

  1. uwielbiam kwiatowe zapachy, a do tego flakon jest ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również takie zapachy lubię, więc niebawem możesz spodziewać się więcej podobnych postów, bo stałam się maniakiem :P

      Usuń