sobota, 1 sierpnia 2015

Projekt denko lipiec 2015

Witajcie, korzystając z okazji, że dziś jest sobota, a ja akurat mam wolne, Amelka śpi i rozpoczął się nowy miesiąc, przychodzę do Was z lipcowymi zużyciami kosmetycznymi.


W tym miesiącu zużyłam sól do stóp z Bingo Spa, rewelacyjny produkt na lato dla osób, które mają problem z ciężkimi, opuchniętymi oraz pocącymi się nogami. Moje ostatnio właśnie takie były przez nawał pracy, ale uporałam się z nimi między innymi dzięki tej soli.



Kolejny produkt, który zakończyłam to masło do ciała z awokado od Bielendy, może i fajnie nawilża, ale efekt jest krótkotrwały i zostawia ślady na ubraniach;/

Już kolejne opakowanie mojego ukochanego zmywacza z Rossmana Isana, o którym już kiedyś Wam pisałam w TYM miejscu. zawsze do niego powracam, jest dla mnie bezkonkurencyjny.

Skończył się również Aquasource z Biothermu, o którym pisałam ostatnio TUTAJ, pewnie jeszcze wrócę do tego kremu, bo bardzo się polubiliśmy, ale to za jakiś czas, na razie muszę zużyć to co stoi i czeka na swoją kolej:)

A jak wyglądają Wasze denka w tym miesiącu?? Używałyście jakiegoś produktu, które znalazło się w moim denku??
Pozdrawiam cieplutko i udanego weekendu Wam życzę :)

2 komentarze:

  1. moje denko będzie wielkie bo robię je co kilka miesięcy, też używam tego zmywacza. mam próbki Biotherm Aquasource i jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam robić je raz w miesiącu, więc raczej denka są małe. W Aguasource można zakochać się od pierwszego użycia:)

      Usuń