wtorek, 18 grudnia 2012

Balsam kokosowy do dłoni Bingo Spa

Witam Was bardzo serdecznie, dziś napiszę Wam kilka słów o kokosowym balsamie do dłoni Bingo Spa, który otrzymałam w ramach współpracy. Jeżeli jeszcze nie znacie firmy to zapraszam na ich stronkę TUTAJ.















Dostępność:
Balsam dostępny jest między innymi na stronie internetowej sklepu .

Koszt:
12 zł za 100 g, 
w chwili obecnej jest promocja i balsam można zakupić w cenie 8,88 zł

Opis producenta:
Balsam kokosowy Bingo Spa do dłoni posiada przyjemną, lekką konsystencję i zniewalający kokosowy zapach. Dokładnie nawilża i głęboko odżywia skórę, wzmacnia jej warstwę lipidową. Sprawia, że skóra dłoni na długo zachowa gładkość i delikatność. Balsam Bingo Spa wchłania się szybko i równomiernie, wzmacnia osłonę lipidową skóry , ogranicza utratę wody własnej z naskórka. Chroni skórę dłoni przed negatywnym wpływem detergentów i innych czynników środowiskowych podrażniających i wysuszających skórę.

Moja opinia:
Ucieszyłam się, gdy zobaczyłam ten kokosowy balsam do dłoni bo bardzo lubię kokosy i ich zapach, z drugiej zaś strony ostatnio nadziałam się na kilka kosmetyków właśnie o zapachu kokosa, których nie mogłam zdzierżyć i oddałam siostrze, więc obawiałam się tego zapachu. Na szczęście zapach jest bardzo przyjemny, porównałabym go do zapachu malibu (mniam, mniam). Balsam zapakowany jest w przezroczysty, plastikowy pojemnik z czarną, zakręcana pokrywką. Łatwy i prostu w użyciu. Konsystencja gęsta puszysta, kolor biały, w trakcie nakładania lekko perłowy. Kosmetyk wchłania się dość szybko, początkowo pozostawiając lepką warstwę, która znika razem ze wchłonięciem preparatu, na szczęście pozostawiając zapach na długi czas. Balsam super spełnia swoje zadanie, dłonie po nim są w doskonałej formie. Obecnie pracuję w sklepie obuwniczym-wydawać by się mogło, że to raj dla każdej kobiety, jednak dla moich rak jest to udręka. Przyjmowanie dostaw, przekładanie pudeł na magazynie, gdzie ciągle się kurzy, dodatkowo ciągle jest włączona klima, ręce strasznie się wysuszają i wyglądają naprawdę niekorzystnie. Dlatego balsam jest ze mną zawsze w pracy, żebym tam zawsze mogła dbać o swoje dłonie, dzięki czemu wyglądają one dużo lepiej, a zapach jest miłym dodatkiem do całości. Zarówno ja, jak i moi współpracownicy jesteśmy bardzo zadowoleni z tego produktu i pewnie będziemy go jeszcze długo używać, bo jest wydajnym kosmetykiem. Ja ze swojej strony mogę go serdecznie polecić. Jest to kolejny produkt Bingo Spa, który sprawia, że coraz bardziej uwielbiam  tą firmę.

Na koniec chciałam jeszcze podziękować firmie za udostępnienie kosmetyku do testów.

A Wy znacie ten produkt, lubicie go?

6 komentarzy:

  1. U mnie niestety ten balsam się nie sprawdził, gdyż tłusta, lepka warstwa nie znikała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to przykra sprawa, u mnie film znika po wchłonięciu preparatu i nie ma problemu.

      Usuń
  2. u mnie się totalnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

  3. zapraszam na konkurs na facebooku, do wygrania DOWOLNE BUTY tutaj:

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=355338371232197&set=a.314122852020416.65700.313763688722999&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo czytałam o tej firmie ale jeszcze nie dane mi było nic wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń