poniedziałek, 31 grudnia 2012

Zakupy w rosmanie

Pewnie Wszyscy dobrze wiedzą, ze do końca roku w drogeriach Rossman jest 20% promocji na wszystkie produkty, a dodatkowo promocja łączy się z innymi promocjami, korzystając z tej okazji kupiłam kilka produktów, min płatki kosmetyczne, tampony i wkładki, ale wpadł mi również w ręce płyn do płukania jamy ustnej Denivit za 6zł, płyn do kąpieli mleko i mód 750 ml Isana za 5 zł oraz 3 szklane sopelki na choinkę za 1,49 i but z czapką mikołaja za 0,99 zł na choinkę.
















A Wy odwiedziłyście rossmana, duże zakupy zrobiłyście??

7 komentarzy:

  1. No ja jak zwykle nie miałam po drodze ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wpadłam na zakupy z kuzynką, ale tylko na chwilę, żebym nie kupiła za dużo:P

      Usuń
  2. miałam dziś wolne i za daleko do rosska....pobuszuje po nowym roku może jakieś przeceny świątecznych rzeczy będą ;)
    Szczęśliwego Nowego 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio jakoś mało kupuję, bo zużywam moje zapasy kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też powinnam tak zrobić, ale chyba się uzależniłam, chociaż końcówki zdrowego rozsądku jeszcze mi pozostały :)

      Usuń
  4. Uwielbiam robić zakupy w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ROSSMANNA ciężko wyjść z pustymi rękami :)

    OdpowiedzUsuń