poniedziałek, 15 grudnia 2014

Zakupy w Lidlu

 Witajcie,
bardzo lubię robić zakupy w Lidlu.
To nie taki market jak Biedronka czy Tesco,
ten jest jakiś inny, produkty są zupełnie inne, a co tydzień nowe oferty.


Jak tylko mam po drodze to sprawdzam, czy akurat nie ma nic,
co mogło by mnie zainteresować.
Ostatnio zrobiłam zakupy dla córki w moim zdaniem bardzo atrakcyjnych cenach.
Kupiłam jej piżamę za 24,99 zł to akurat w miarę normalna cena

Dwie pary spodni jeansowych po 9 zł każda.
Jedne różowe, drugie granatowe


Z dziewczęcym motywem przy kieszeniach oraz gumką regulującą w pasie.



Bluza ocieplana w promocji miała być za 15 zł, a przy kasie okazało się,
że jest za nie całe 11 zł.




Tak wyglądają całe zakupy.


Uważam, że ceny całkiem przyzwoite jak na nowe dziecinne ubranka.
Teraz Lupilu ubiera moją córeczkę :)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mnie również się podoba, jej cena początkowa to chyba 39 zł, więc kupiłam ją bardzo okazyjnie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wczoraj kupiłam małej golfik i bluzkę z długim rękawem 9,90 zł za 2 szt, a jakość fajna, więc uważam, że warto robić zakupy w Lidlu, szczególnie dla maluchów :)

      Usuń