czwartek, 7 kwietnia 2016

Planeta Dziecko - bezpłatne warsztaty dla kobiet w ciąży i rodziców.

Witajcie, dziś przychodzę do Was z krótką relacją z bezpłatnych warsztatów dla przyszłych i świeżo upieczonych rodziców.  Wzięłam udział w warsztatach w Piotrkowie Trybunalskim, które miały miejsce 5.04.2016, ale w najbliższym czasie będą również w innych miastach Polski, dlatego zachęcam Was do rejestracji i wzięcia udziału. Stronka Planety TUTAJ.
Na warsztaty nie zabrałam ze sobą aparatu, dlatego zdjęcia w poście są tych produktów, które przyniosłam do domu. Na samym początku wystąpiła Pani z firmy NUK, która pokrótce opowiedziała nam czym zajmuje się firma, opowiedziała o smoczkach oraz o ich prawidłowych formach, ułożeniu w buzi i jakie mają znaczenie dla rozwoju naszego dziecka. Od firmy NUK otrzymałyśmy ulotkę smoczków, katalog produktów i prześliczny smoczuś (którego mam nadzieję, że nie będę musiała używać).

Wstąpiła położna ze szpitala Gameta koło Łodzi, mówiła o cudzie narodzin oraz kontakcie skóra do skóry i pierwszych dniach życia maluszka.

Nie mogło się oczywiście obyć bez wykładu na temat bezpiecznej przyszłości i banku komórek macierzystych.  Ten temat już trochę znam, ale mimo wszystko prowadząca bardzo zainteresowała mnie swoją wypowiedzią, film o Kacperku jak zawsze mnie wzruszył.

Miejsce na warsztatach znalazła również marka  Enfamil, przedstawicielka nie tylko opowiedziała o produktach enfamil, ale również o prawidłowym rozwoju maluszka. Od marki Enfamil otrzymaliśmy ulotkę informacyjną i osłonki na szyby samochodowe- z nich moja Amelka cieszyła się chyba nawet bardziej niż ze smoczka :)
Na warsztaty przybyła również Pani zajmująca się fizjoterapią w dysfunkcjach dna miednicy oraz fizjoterapią w ciąży i po porodzie. Ten wykład był niezwykle istotny (przynajmniej dla mnie) ale niestety niektóre maluszki nie dały mi go dobrze wysłuchać i niestety nie wszystkie informacje udało mi się przyswoić, na szczęście otrzymałam ulotkę gabinetu, w którym Pani prowadząca pracuje i pewnie będę zgłębiała temat.

Kolejny wykład poprowadziła Pani  Magdalena Makarowska, która mówiła o prawidłowym odżywianiu kobiety w ciąży, o tym co kupujemy nie czytając etykiet. Ten wykład bardzo mi się podobał. Z resztą to już moje kolejne spotkanie z Panią Magdaleną, zawsze wychodzę bardzo zadowolona, naładowana pozytywna energią i gotowa do zmian na lepsze. Dzięki niej zaszły pewne zmiany w mojej diecie, a na warsztatach zakupiłam kolejne dwie książki do kolekcji, aby jeszcze lepiej się odżywiać:)

Na sam koniec wystąpiła Pani Dorota Zawadzka, chyba znana wszystkim Super Niania, co prawda jej wykład prowadzony w bardzo ciekawy sposób podobał mi się, to mimo wszystko byłam nim trochę rozczarowana. Spodziewałam się bardziej czegoś dotyczącego wychowania dziecka, radzenia sobie z buntem itp. a wykład dotyczył potrzeb dziecka oraz seksu w trakcie ciąży.

Patronów i sponsorów spotkania było wielu, ale wiadomo, że nie wszyscy mieli możliwość zaprezentowania swojej oferty na forum. Było losowanie licznych nagród, a wszyscy uczestnicy otrzymali wiele przydatnych ulotek, próbek i kuponów rabatowych. Poniżej zdjęcia produktów, które otrzymałam na warsztatach, a o których nie pisałam wcześniej.
Ulotki wózków i fotelików, próbka maści lanolinowej do piersi, wkładki laktacyjne oraz chusteczki nawilżone marki Lansinoh. Jeśli chodzi o foteliki i wózki to już nie jestem nimi zainteresowana, ale z próbeczek bardzo się cieszę, bo mimo tego, ze ciągle w pewnym sensie jestem na bieżąco, to pierwszy raz spotykam się z ta marką.
Próbka proszku Jelp, córcia go lubiła, niestety był  problem z jego dostępnością, mam nadzieję że u maluszka się sprawdzi, i że tym razem będzie normalnie dostępny na półkach sklepowych.
Miniaturka hipoalergicznego żelu do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem Biały Jeleń oraz hipoalergiczny płyn do kąpieli dla dzieci i niemowląt, hipoalergiczne nawilżające mleczko do ciała dla niemowląt i dzieci oraz płyn ginekologiczny dla kobiet w ciąży i po porodzie firmy Dzidziuś. Te miniaturki bardzo mnie cieszą, bo tak naprawdę nie wiemy jaka będzie skóra naszego dziecka, a coś do mycia mieć musimy, dzięki takim próbkom możemy wypróbować kilka produktów i wybrać to co będzie dla malucha najlepsze, co będzie mu najbardziej odpowiadało, na co nie będzie uczulony  itp.
I kolejne próbeczki emulsji do kąpieli oraz szamponu nawilżającego i kremu ochronnego przeciw odparzeniom z Allerco, szampon hamujący wypadanie włosów od Dermeny oraz żel pielęgnacyjno-łagodzący od Thermi.
I masa ulotek, aby świadomie wybrać najlepsze dla naszego maluszka i jeszcze podkład poporodowy od Canpol babies, o nim kiedyś już pisałam TUTAJ.
Otrzymałyśmy również wodę Mama i ja oraz herbatkę z Biofix'u.

Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w warsztatach, mimo, że mam już jednego malucha to i tak dowiedziałam się wielu wcześniej nie znanych mi rzeczy. Wszystkim przyszłym i obecnym rodzicom polecam takie spotkania, bo możemy z nich wynieść naprawdę sporą wiedzę.
I z tego miejsca apeluję do wszystkich rodziców wybierających się na takie warsztaty, jeśli wiecie, że nie będzie zapewnionej opieki dla dzieci podczas warsztatów, Wasze maluszki są pełne energii  i nieusłuchane to nie zabierajcie ich na takie spotkanie. Nikt z niego nie skorzysta, ani Wy, ani inni uczestnicy.

3 komentarze:

  1. bardzo ciekawe i przydatne warsztaty, warto się na takie wybrać :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie tak, żałuję, że tak nie wiele warsztatów tego typu odbywa się w Piotrkowie Trybunalskim, bo chętnie brałabym w nich udział.

      Usuń
  2. Ja ostatnio byłam w Warszawie na tego typu warsztacie organizowanym własnie min przez nuka i oprocz tego co wy mieliscie to były także warsztaty pierwszej pomocy a we Wrocławiu to nawet USG 4D za darmo robili i moge powiedziec ze naprawdę warto zaglądać na ich strony i obserwować tego typu akcje tym bardziej że można mnostwo ciekawych rzeczy sie dowiedziec całkiem za darmo, a z tego co widze to bardzo czesto sa organizowane takie warsztaty

    OdpowiedzUsuń