piątek, 15 kwietnia 2016

Zakupy w Alles o 40% taniej



Witajcie Kochani, dziś post troszkę nie typowy dla mojego bloga, ale postanowiłam podzielić się z Wami pewną informacją. Otóż od dnia dzisiejszego do 6. 05 możecie skorzystać z 40% rabatu na produkty marki Alles. Aby otrzymać kupon wystarczy kupić najnowszy magazyn Cosmpolitan.
Alles - Bielizna, która inspiruje - zobacz teledysk
Ja z oferty z pewnością skorzystam. Oczywiście jak zawsze w tym sklepie stawiam na kolekcję MaMa by Alles. Kiedyś już tutaj o niej pisałam. Później dokonałam zakupu jeszcze dwóch kompletów. Obecnie znowu spodziewam się maluszka i planuję zakup nowej bielizny do karmienia. Oto wzory, które najbardziej przypadły mi do gustu:





Praktycznie do każdego przedstawionego przeze mnie biustonosza można dokupić majteczki do kompletu oraz koszulę do karmienia.






Widzę, że moja bielizna Caffe Latte po ponad dwóch latach nadal jest bestsellerem i pozostaje w ciągłej sprzedaży.


W ofercie sklepu jest zdecydowanie większy wybór, niż tylko bielizna dla mam karmiących, te najbardziej mnie interesują dlatego o nich napisałam, a po inne modele zapraszam Was na stronę ALLES lub do sklepów stacjonarnych.

4 komentarze:

  1. Piękna bielizna, aż zajrzę do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nie tylko piękna, ale również bardzo dobrze wykonana. Ja uwielbiam:)

      Usuń
  2. Jak nic skorzystam, bo 40% to bardzo dużo a widzę, ze sklep ma pokaźną ofertę dla tych "co maja czym oddychać" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mają duży wybór. Ja wczoraj zakupiłam dwa nowe biustonosze do kolekcji mama:)

      Usuń