środa, 6 czerwca 2012

11 czerwca nastąpi wysyłka Shiny Box

Jeśli zarejestrowałyście się na stronie Shiny Box to już z pewnością wiecie, jeśli nie to ja poinformuję Was o tym, że już 11 czerwca nastąpi wysłanie pierwszych Shiny Box. Nie są to typowe boxy, ponieważ nie płaci się za nie, a otrzymuje się je za zgromadzenie 100 shiny stars. Za każdą zarejestrowaną osobą z naszego linku polecającego otrzymujemy 5 shiny stars, tak więc wystarczy 20 znajomych aby odebrać pudełko.  Ja mam to szczęście, że udało mi się zebrać wymaganą ilość gwiazdek i już czekam na mojego boxa. Jeśli Wy jeszcze nie zarejestrowałyście się to zachęcam serdecznie. Jeśli ktoś chce mi pomóc w zdobyciu kolejnego boxa to podaję swój link:

A teraz jeszcze kilka słów od pomysłodawców boxa

Pudełko ShinyBox to kosmetyki wysokiej jakości, starannie dobrane przez naszych specjalistów. Pierwszy ShinyBox to pudełko pełne niespodzianek, w którym znajdziesz przedpremierowy, pełnowymiarowy produkt! Zaspokój swoją ciekawość już dziś i zamów pięknie zapakowany ShinyBox! 

Teraz i Ty możesz odkryć blask kobiecego piękna z ShinyBox! 


1 komentarz: