sobota, 25 lutego 2012

Ładny zapach

Witajcie w sobotni poranek :)
Chciałam Wam dziś przedstawić produkt zakupiony w Biedronce.


Cena : 2,99

Dostępność : Biedronka 

Ilość saszetek w opakowaniu : 2









Od producenta: 
Pachnące saszetki do odkurzacza z Ogrodu Zapachów wessane na początku odkurzania sprawią, że każdy zakamarek  Twojego domu wypełni się wyjątkowym aromatem. Trzy zapachy do wyboru: Słodkie Cytrusy, Kwitnący Bez czy Orientalna Pomarańcza, zamieniają zwykłe sprzątanie w przyjemność.

Moja opinia:
Kupiłam sobie saszetki o zapachu Kwitnącego Bzu. Zgodnie z instrukcją wciągnęłam odkurzaczem zawartość jednej saszetki. Odkurzyłam cały pokój i nie czułam żadnego zapachu. Troszkę było mi przykro z tego powodu, ale stwierdziłam, że 3 zł nie majątek, najwyżej więcej tego nie kupie. Poszłam odnieść odkurzacz, wchodzę do pokoju, a tam piękny zapach. Na mojej buzi od razu pojawił się uśmiech i zmieniłam zdanie co do produktu. Jak teściowa odkurzyła to myślała, że dzieci wypryskały jej pokój odświeżaczem powietrza, bo tak pięknie pachniało. Produkt się sprawdził i jestem z niego bardzo zadowolona. W odkurzaczu jest juz tydzień, a dziś przy sprzątaniu nadal piękny zapach, dodam, że cały dom jest odkurzany kilka razy w tygodniu. Gorąco polecam.

Czy go jeszcze kupię?
Przy najbliższej wizycie w biedronce z pewnością.

5 komentarzy:

  1. o też mam:) i przy odkurzaniu też czułam jak pachnie a później przez pół dnia jeszcze czułam zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je w Biedrze, ale nie sadziłam, ze sa tak dobre...

    OdpowiedzUsuń
  3. też się tego nie spodziewałam, ale kupiłam i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że nikt z nas nie lubi brzydkich woni i jest to bez znaczenia czy tak pachnie w domu, czy z naszej odzieży. Jednak prawda jest taka, że używanie spraya lub innych pachnideł nie usunie nam dobrze brzydkiego zapachu. Dlatego ja postanowiłem używać neutralizatora zapachów https://neutralizatoryzapachu.pl/ dzięki któremu mam pewność, iż już odstraszający zapach nie będzie wyczuwalny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny zapach w szczególności w mieszkaniu to bardzo fajna sprawa i pewnie każdy z nas tak lubi. Niestety stan powietrza na zewnątrz czasami nie jest za dobry, a ono przedostaje się do wnętrza. Dlatego ja jeszcze używam oczyszczacza powietrza https://zdrovi.pl/k/oczyszczacze-powietrza/ który daje mi o wiele czystsze pomieszczenia do oddychania.

    OdpowiedzUsuń