wtorek, 14 lutego 2012

Fotodepilacja

Dziś postanowiłam  opisać zabieg foto depilacji, który sobie wczoraj zafundowałam na pachy.
Czas zabiegu:  około 15 minut
Koszt: od 100zł
Ilość zabiegów: od 7 do 10
Efekt: widoczny już po trzech tygodniach od pierwszego zabiegu

Foto depilacja jest to zabieg trwałego usunięcia włosa przy pomocy światła IPL.
Na stronie grupowych zakupów znalazłam zabieg foto depilacji
pach za 25 zł, postanowiłam spróbować, gdyż sporo czytałam o tej metodzie.
Pojedynczy zabieg jest króciutki i bezbolesny.
Na początki kosmetyczka przemywa wybraną partię ciała, nakłada na nią odpowiedni żel, a później specjalnym urządzeniem dotyka do skóry w celu napromieniowania włosa.
Efekty widać dopiero po 3-4 tygodniach, ale już po pierwszym zabiegu, powinno wykonywać się go co 4 tygodnie, żeby efekty były jak najlepsze.
Na szczęście nie trzeba wykonywać zabiegu w jednym salonie, a w tej chwili na stronach zakupów grupowych jest mnóstwo ofert i jak ktoś dobrze poszuka to może mieć trzy partie ciała np. pachy, bikini i łydki w cenie samych pach.
Na razie jestem zadowolona, bo nie wystąpiły u mnie żadne efekty uboczne, o których czytałam jak np, zaczerwienienia lub opuchnięcia skóry.
Za jakieś 3-4 tygodnie napiszę czy widać efekty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz