piątek, 17 lutego 2012

Kubek termiczny

Dziś kilka słów o kubku termicznym .


Koszt : 20zł bez kilku groszy


Dostępność: każda biedronka















Jak już pewnie wiecie jestem studentką i czasami jak spędzam cały dzień na uczelni napiłabym się gorącej herbaty, niestety u mnie na wydziale nie ma nawet bufetu.
Wczoraj kupiłam sobie kubek termiczny za nie całe 20 zł, chyba 19,90 albo 19, 99zł jakoś tak.
Wczoraj wieczorkiem koło godziny 20 zrobiłam sobie herbatę w tym kubku,  żeby go wypróbować, o godzinie 20 był jeszcze wrzątek. Rano o 6 jak wstałam robić mężowi kanapki do pracy herbata była cieplutka. Bardzo serdecznie polecam wszystkim ten produkt. Jeśli macie dzieci chodzące do szkoły, albo nie zawsze macie możliwość kupić sobie coś ciepłego do picia to ten kubek jest właśnie dla Was.
Jest dobrze zakręcany, a otwiera się do picia na zasadzie klik-klik. Nic się nie leje.
Ja jestem zachwycona, jutro na uczelni spokojnie się napiję gorącej herbatki:)

Oczywiście życzę Wam miłego weekendu.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz