poniedziałek, 19 stycznia 2015

Elektroniczna niania canpol babies

Witajcie, pamiętacie jak niedawno pisałam Wam, że w blogosferze są elektroniczne nianie, dokładniej pisałam TUTAJ. O niani marzyłam jeszcze zanim urodziła się Amelia, ale zawsze miałam ważniejsze wydatki i jakoś jej nie kupiła, a dzięki Blogosferze otrzymałam nianię do testów. Kiedy otrzymałam w Nowy Rok mail, że otrzymam nianię nie mogłam przestać się cieszyć, z niecierpliwością wypatrywałam kuriera z przesyłką, aż w końcu dotarł. Oczywiście testy rozpoczęłam natychmiast, musiałam sprawdzić czy bez obaw mogę położyć małą spać i nie martwić się czy usłyszę jej płacz. 




Informacje od producenta:
Elektroniczna niania Canpol babies ze wskaźnikiem świetlno-dźwiękowym jest urządzeniem, dzięki któremu rodzice mogą czuć się spokojniejsi o swoje dziecko np. kiedy śpi lub bawi się w innym pokoju. Służy do monitorowania pomieszczenia, w którym przebywa dziecko. Nie powinna być traktowana jako urządzenie zastępujące nadzór rodzica nad dzieckiem.
Twoja elektroniczna niania Canpol babies posiada:
*przenośny odbiornik rodziców (receiver/parent) odbierający dźwięk na falach radiowych FM,
*przenośny nadajnik dziecka (sender/baby) nadający dźwięki na falach radiowych FM,
*możliwość regulacji natężenia dźwięku w odbiorniku rodziców-wskaźnik świetlno-dźwiękowy,
*reagujący na dźwięk wskaźnik świetlny w odbiorników rodziców-wskazuje poziom aktywności dziecka,
*możliwość regulacji czułości w nadajniku dziecka,
*wskaźnik świetlny informujący o tym, że odbiornik znajduje się poza zasięgiem,
*włącznik i wyłącznik w odbiorniku i nadajniku,
*przełącznik częstotliwości radiowych pozwalający zmienić częstotliwość w przypadku zakłóceń (1 lub 2),
*wskaźnik świetlny niskiego poziomu baterii,
*wysuwane teleskopowe anteny,
*klips umożliwiający mocowanie do paska
Zasilanie
Zarówno nadajnik, jak i odbiornik zasilane są bateriami lub poprzez zasilacz sieciowy.
Moja opinia:
Ja jestem zachwycona tym produktem, uważam, że jest on niezbędnym gadżetem podczas wychowywania malucha. Mieszkamy w domku na wsi, jak mała śpi to już nie muszę siedzieć z nią w pokoju i czuwać nad jej snem, albo z innych pomieszczeń wysłuchiwać czy przypadkiem się nie obudziła i mnie nie woła. Teraz zabieram ze sobą nianie i jestem spokojna o sen mojej córki. W całym domu niania działa bez zarzutu, nawet jak jest różnica piętr, chociaż wiem, że niektóre nianie działają na jednym piętrze, z tą nie ma problemu. Nawet jak córka się trochę zaczyna kręcić no zapala się czerwona lampka, a jak zakaszlała, to już był sygnał dźwiękowy, a gdy mała płakała to zapaliły się wszystkie czerwone lampki i było słychać płacz. Niania jest bardzo prosta w obsłudze, opisane jest która słuchawka jest dla rodzica, a która dla dziecka, ważne jest to żeby nie pomylić słuchawki i żeby jednakowo ustawić częstotliwość fal FM 1 lub 2 na obu słuchawkach.
Jeśli nie chcecie się martwić o sen Waszych dzieci to z czystym sumieniem polecam ten produkt.






Tak dzisiaj wyglądało moje popołudnie właśnie dzięki elektronicznej niani Canpol babies.


Teraz w blogosferze jest 30 zestawów "wesołe zwierzątka", prezentują się bardzo fajnie, może również zgłoszę się do testów i może się uda:)

Na sam koniec dziękuję za możliwość przetestowania produktu, który tak bardzo ułatwia mi codzienność.
A Wy jakie macie doświadczenia z nianiami, uważacie że są przydatne??

4 komentarze:

  1. jeszcze nie mój etap ale w przyszłości zapoznam się z tematem elektronicznej niani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że ogólnie bardzo fajnie jest korzystać z takich rozwiązań i przede wszystkim fajnie się one sprawdzają w praktyce. Dlatego ja również mogę każdemu polecić przeczytanie artykułu https://whisbear.com/pl/blog/doris-e-zzy-uspi-ukoi-i-zastapi-elektroniczna-nianie/ gdzie bardzo ciekawie opisano kwestię kolejnej fajnej elektronicznej niani.

    OdpowiedzUsuń