piątek, 16 stycznia 2015

Makijaż wieczorowy Decoderm

Witajcie, w ubiegłą niedziele (11.01) w Pierogarni Palce Lizać przy ul. Milionowej 55 (bardzo ładny kameralny lokal) odbyło się spotkanie, którego celem było zaprezentowanie makijażu studniówkowego/karnawałowego. Spotkanie zorganizowała firma Decoderm, a makijażu uczyła nas wizażystka firmy Agata Szpakowska.
Niestety tego dnia zaspałam i wszystko było na wariackich papierach, z tego wszystkiego  nawet nie zdążyłam się umalować, ale to nie problem, bo wypróbowałam wszystkie kosmetyki, którymi byłam zainteresowana na sobie, ale zapomniałam aparatu, więc zdjęcia będą pożyczone od blogerek, które również wzięły udział w spotkaniu. Nie wspominając już o tym, że nie zjadłam śniadania, ale firma nie chciała żebyśmy padły z głodu i zorganizowała również catering

         Zdjęcie od Pauliny
Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w spotkaniu o takiej tematyce, gdyż w przyszłą sobotę moja sis ma studniówkę i to ja będę ją malować. Pani Agata zdradziła nam kilka trików makijażowych, które mam zamiar wykorzystać.
Jaki widać wykład interesujący, nie tylko teoria ale i praktyka



Pani Agata pokazuje co i w jaki sposób mamy robić


I jak widać wszyscy biorą sobie rady do serca:)


Zdjęcia od Kasi

A tutaj modelka, która miała wykonany w pełni makijaż przez Panią Agatę.

Kosmetyki Decoderm miałam okazję poznać już wcześniej, ale teraz przyjrzałam im się dokładniej i kilka sobie zamówiła, jutro je odbiorę, już nie mogę się doczekać. Jeśli chcecie zapoznać się z marką Decoderm możecie to zrobić w Łodzi w salonie fryzjerskim a'brama przy ulicy Abramowskiego 36, tam również można zakupić kosmetyki.


Pięknie pachnące pomadki z napisem Decoderm


Zdjęcia od Patrycii 

 Najnowszy gadżet firmy, błyszczyk z lusterkiem i latarką:)





Blogerki dzielnie testują kosmetyki do ust


Zdjęcia od Ewy

Bardzo dziękuję za mile spędzony czas, mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę mogła wziąć udział w takim spotkaniu i się czegoś nauczyć, a Was zapraszam na  profil Decoderm-Make-Up-I-Care-Polska na fb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz