środa, 24 lutego 2016

Niewielkie zakupy

Witajcie, dziś miał być post o moich lakierach do paznokci, ale postanowiłam dodać posta zakupowego. 


Miałam do załatwienia w Łodzi kilka spraw, więc wybrałam się  w tygodniu, żeby nie ciągnąć ze sobą Amelki. Bardzo lubię robić zakupy w sklepie parfois, niestety mój poprzedni zegarek zaczął rdzewieć od spodu, więc pojechałam go zareklamować. Reklamacja była rozpatrzona natychmiast, więc wymieniłam zegarek na nowy, tym razem na pasku, a nie na bransoletce.

Jak już reklamowałam zegarek, to przy okazji zareklamowałam torbę, w której zaczęło się strzępić ucho i również reklamacja była rozpatrzona na miejscu. Trochę było mi przykro, bo raczej przywiązuje się do rzeczy, a tu po 7 miesiącach użytkowania musieliśmy się rozstać, ale z drugiej strony bardzo cieszy mnie to, że nie musiałam oczekiwać na rozpatrzenie reklamacji i po raz kolejny jechać do Łodzi. Torbę wymieniłam na model prawie identyczny, jak poprzedni.  To taki model 3 w 1, torbę możemy nosić w odcieniu z różem, lub z beżem, a dodatkowo w środku jest jeszcze mała torebka na dużym pasku, którą możemy nosić całkowicie osobno.




Przy okazji zakupów sis. zaprowadziła mnie do sklepu, którego wcześniej nie znałam. Do sklepu  tiger, w którym możemy kupić prawie wszystko, od przyborów papierniczych, po przyprawy, herbaty, elementy dekoracyjne domu. Bardzo żałuję, że nie ma tego sklepu w Piotrkowie, bo byłabym stałym klientem, albo chociaż żeby był sklep internetowy. 
W tym sklepie postawiłam na produkty, do moich kartek i boxów, zakupiłam taśmy ozdobne, papiery oraz naklejki, a wszystko za grosze:)
 
  


I jeszcze na koniec zamówienie ze sklepu internetowego fifirifi. Kilka produktów do wykończenia kartek, przede wszystkim zamówiłam kwiatki, perełki, kilka tekturowych wzorków i naklejki. Niestety nie przyszła cyferka 9, na której bardzo mi zależy, mam nadzieję, że będzie dosłana.


 Do mojego niewielkiego zamówienia otrzymałam w prezencie 2 tagi oraz 4 autka papierowe, za co bardzo dziękuję :)



I jak podobają Wam się moje nowości?? pozdrawiam


3 komentarze: