wtorek, 2 lutego 2016

Dior Lip Maximizer

Witajcie, dziś przychodzę do Was z moim faworytem do pielęgnacji ust, mam tu na myśli Lip Maximizer od Diora.


 Błyszczyk ma w składzie kwas hialuronowy oraz morskie ekstrakty, które sprawiają, że usta są nawilżone, miękkie i uwydatnione. Można go stosować jako "bazę" pod pomadkę lub błyszczyk, w celu zwiększenia ich objętości i wymodelowania, lub stosować samodzielnie (ja tak robię). Błyszczyk można stosować również jako 14dniową kurację rano i wieczorem.


Opakowanie klasyczne, piękne, dopracowane w każdym najmniejszym calu.



Jak widać, kolor bardzo delikatnego różu, prawie niewidoczny.


Kocham ten błyszczyk i chyba długo z niego nie zrezygnuje. Moje usta są mięciutkie, nawilżone i pięknie błyszcz. Jak większość błyszczyków, których zadaniem jest w jakikolwiek sposób powiększyć usta, ten również daje uczucie mrowienia, które ja osobiście bardzo lubię :)

A Wy lubicie Maximizer od Diora?
Jaki jest Wasz faworyt na usta?

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wszelkiego rodzaju błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze go nie miałam, ale ostatnio dość często pojawia się na mojej drodze i jestem zachwycona jego działaniem. Dlatego już pojawił się na mojej liście produktów do kupienia w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń