wtorek, 27 marca 2012

Paczuszka od Martyny:)

Dziewczyny dziś otrzymałam moją pierwszą paczuszkę:)
Jak zobaczyłam listonosza, nie spodziewałam się, że paczuszka jest do mnie gdyż wczoraj została wysłana, a tu proszę niespodzianka.
Paczuszkę dostałam od Martyny za zagadkę, którą wygrałam na jej blogu.
oczywiście kilka fotek:)
Paczuszka:

















Zajrzyjmy do środka:

















A tam co? Kilka ciekawostek:
















Próbeczki :)
Lirene DERMO PROGRAM fluid kryjący do skóry wrażliwej
Joanna Naturia szampon z odżywką z kokosem i migdałem
Ziaja szampon do włosów normalnych figowy
CK one CHOCK for her Calvin Klein (cudowny zapach)

Oraz piękne kolczyki i jak na moje oko ręcznie robiona przywieszka w moich ulubionych kolorach (róż)
Dziękuję Ci Kochana raz jeszcze:)
Cieszę się jak małe dziecko, a banan nie schodzi mi z twarzy.
Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pierwszy raz szczęście mi dopisało:)

      Usuń
  2. Gratuluje :) Mi ostatnio tez dopisało szczescie :)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to super, również gratuluję i oczywiście dziękuję:)

      Usuń
  3. cieszę się, że paczuszka przypadła Ci do gustu :))

    OdpowiedzUsuń