środa, 7 marca 2012

To już jest koniec .

To już jest koniec. . . czyli kilka słów o produktach, które się skończyły i już nie goszczą miejsca w mojej łazience.
















Na początek tylko dwa produkty:
1. Dove Body Silk krem do całego ciała 300ml.
Koszt około 20 zł.

Opis produktu:
Dove Body Silk Krem do całego ciała To wspaniały krem do całego ciała, który pozwoli Ci się rozkoszować jedwabiście gładką skórą. Dzięki delikatnej konsystencji i subtelnemu zapachowi codzienna pielęgnacja skóry stanie się prawdziwą przyjemnością. Krem zawiera aktywne składniki nawilżające. Szybko się wchłania i pozostawia uczucie gładkiej skóry.

Moja opinia.
Krem jest bardzo delikatny, ma oczywiście kremową konsystencje. Zapach jest przyjemny,bardzo delikatny.
Skóra jest nawilżona przez cały dzień, jednak dla mnie może to być krem na zimę, a nie na lato gdy mam odsłonięte nogi. Nawilżenie owszem czuć, ale ja lubię ja także widzieć. Ten połysk nawilżonej, gładkiej nogi, tego mi w tym produkcie zabrakło, ale i tak jestem z niego zadowolona.
Polecam

Czy go jeszcze kupię?
Czemu nie. 
Jestem z niego zadowolona, zauważyłam tylko jeden minus jakim jest brak świecenia :P


2. Perfecta extra slim. Serum do szybkiej redukcji cellulitu 200ml.
Koszt około 10 zł.


Opis produktu
Skoncentrowany wysoko aktywny preparat wyszczuplająco - ujędrniający polecany do szybkiej redukcji cellulitu oraz błyskawicznego modelowania ramion, brzucha, bioder, ud i pośladków.
Działanie: 
-przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej
-rozbija złogi lopidowe, niwelując cellulit
-ujędrnia i rzeźbi sylwetkę
-masaż intensywnie stymuluje mikro krążenie limfatyczne, co przyspiesza i wygładza nierówności podskórnych oraz poprawia elastyczność i jędrność skóry
-zapobiega nawrotom cellulitu i ponownemu odkładaniu się tkanki tłuszczowej
Obiecują efekt już po pierwszym tygodniu, po 3 tygodniach 60% redukcji cellulitu, a po 6 tygodniach aż o 84% zmniejszenie cellulitu.
Serum należy używać dwa razy dziennie wmasowując preparat w miejsca przeznaczone do wyszczuplenia lub objęte cellulitem.
Może wystąpić chłodzenie lub mrowienie towarzyszące wchłanianiu się preparatu, jest wynikiem błyskawicznego działania składników aktywnych.

Moja opinia
Serum ma konsystencję kremową, zapach taki trochę mentolowy. Już przy pierwszym użyciu poczułam chłodzenie i bardzo się  ucieszyłam bo napisane jest, że to efekt działania produktu. Niestety ani po tygodniu, ani po 3, a nawet po 6 (obiecywano niesamowite zmiany) nie zauważyłam rezultatów. Zużyłam całe opakowanie zgodnie z zaleceniami a cellulit jak miałam tak mam. Jestem nie zadowolona  z tego produktu i nie polecam. Może i był tani, ale nie warto było go kupować.

Czy go jeszcze kupię?
Z pewnością nie. Nie zauważyłam żadnych rezultatów, wyrzucone pieniądze.

A Wy miałyście do czynienia z tymi produktami, jesteście/byłyście zadowolone?
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz