wtorek, 20 marca 2012

Mega rozdanie

Mega rozdanie, ale oczywiście nie u mnie, na razie za mała popularność mojego bloga, ale jak liczba obserwatorów wzrośnie to czemu by nie. Ale nie o tym miałam pisać, tylko o mega rozdaniu na blogu, gdzie do wygrania są niesamowite nagrody, ich fundatorem jest właścicielka bloga:)
Rozdanie do 10 kwietnia!
Oto foty nagród
















Ja biorę udział, Was również zachęcam.
Wiem, że niektóre z Was mogą sobie pomyśleć, że prowadzę ten blog tylko po to żeby brać udział w rozdaniach, bo ciągle pojawiają się u mnie nowe post o rozdaniach w których biorę udział. Jednak jak zakładałam blog nie miałam pojęcia, że istnieje w społeczności blogowej coś takiego jak rozdanie. Z czasem jak zaczęłam oglądać blogi zauważyłam, że rozdania są bardzo popularne, a w niektórych aż szkoda nie wziąć udziału.
Pozdrawiam

2 komentarze: