wtorek, 25 września 2012

Carmex clssic - moja opinia

Dziś opowiem Wam o produkcie, który każdy chyba już zna, a mowa o Carmex Classic, którego poznałam całkiem niedawno dzięki współpracy z firmą Carmex.
















Pojemność:
7,5 g.

Cena:
wg, allegro od 4,99 do 11,99zł

Dostępność:
Carmex można kupić w drogeriach typu Rossman, w internecie np. na allegro

Opis producenta:
Balsam do ust Carmex zawiera unikalny zestaw składników, wraz z naturalnymi substancjami nawilżającymi, takimi jak masło kakaowe i lanolina. Te i inne składniki nadają ustom zdrowy wygląd, dzięki utrzymaniu odpowiedniego poziomu nawilżenia, co zapobiega ich wysuszaniu i pękaniu. Carmex koi, nawilża, łagodzi suche i popękane usta. Carmex zawiera kamforę i mentol. Składniki te powodują efekt chłodzenia, przynoszą ulgę podrażnionym, mocno popękanym ustom.

Moja opinia:
Otrzymałam do testów tradycyjny słoiczek Carmex, od którego jak możemy przeczytać na stronie w 1937 roku wszystko się zaczęło. Balsam zapakowany jest w plastikowy słoiczek białego koloru z żółtą metalową zakrętką. Ma kolor  żółty, pachnie mentolem, jest stanu stałego, lepki. Niezwykle dobrze razi sobie w pomieszczeniach klimatyzowanych, w których niestety nie wszystkie balsamy dają radę. Efekt nawilżenia utrzymuje się długo, ale ja często używam Carmexu, ponieważ uwielbiam ten efekt chłodzenia na ustach. Jeżeli ktoś nie przepada za tym efektem powinien nakładać balsam pędzelkiem lub palcem, wtedy efekt "mrowienia" jest znikomy.  Balsam jest bardzo wydajny, używam go już jakiś czas a zużycie jest niewielkie, widoczne na zdjęciu. W chwili obecnej oddałam balsam mężowi, który przez ostatnie kilka dnia trakcie przeziębienia miał  spierzchnięte usta- używa balsam tylko rano i jego usta już mają się świetnie. Polecam serdecznie ten produkt bo jego działanie jest niesamowite. Nie jednej osobie wyleczyło już usta. Ja swój Carmex z pewnością będę używała do samiusieńkiego końca, szczególnie zimą może być przydatny, a jak się skończy to pewnie sięgnę po kolejny, tym razem może w innej formie. A jak sprawują się Wasze carmexy, który lubicie najbardziej?


Na sam koniec bardzo serdecznie dziękuję FIRMIE CARMEX za możliwość przetestowania tego produktu. Fakt ten nie miał wpływu na moja opinię.




6 komentarzy:

  1. Mam ten i również jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten carmex to coś idealnego dla mnie ;p Jestem osobą, która zazwyczaj zapomina o tym, że wypadałoby posmarować czymś usta więc coś co trzeba nakładać raz na jakiś czas to idealne rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mentolowe produkty... Jeśli szukasz tego typu błyszczyka to polecam ten powiększający usta od Wibo. Co prawda nie powiększa, ale świetnie chłodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. on jest moim mężem cały czas jesteśmy razem używam go nawet w szkole

    OdpowiedzUsuń