niedziela, 23 września 2012

Promocja w Perfumerii Douglas

Dziś chciałam Wam napisać o promocji w Douglas'ie , którą już pewnie większość z Was zna. Promocja polega na wymianie swojego obojętne jakiego tuszy do rzęs, na próbkę najnowszego tuszu Cleanique. Promocja trwa do wyczerpania zapasów i niestety jak się i niej dowiedziałam i wybrałam się do Perfumerii w Piotrkowie to wszystkie próbki zostały już wydane. Na całe szczęście Dih była tak miła i poszła również po próbkę dla mnie w Douglasie w Łodzi. Musiała wybrać się dwa razy, ponieważ jednorazowo można wymienić jeden tusz na jedną próbkę. A teraz kilka fotek zrobionych przez Dih mojej próbki tuszu.






















Mój tusz jest czarny pogrubiający bo już tylko taki został, podobno były trzy rodzaje do wyboru. A czy Wy już wymieniłyście swojego starego przyjaciela na nową próbkę?
Pozdrawiam Was

2 komentarze:

  1. W moim Douglasie niestety skończyły się zanim tam wogóle dotarłam :( No cóż, może innym razem mi się poszczęści... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam nic o tej promocji....
    :(

    a jak pójdę za tydzień to na pewno już nie będzie...


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń