czwartek, 27 września 2012

Biedronkowe zakupy

Wczoraj rozpoczęła się nowa gazetka w biedronce, w której znalazłam wiele ciekawych artykułów w rozsądnych cenach, tak więc postanowiłam się wybrać na zakupy, jednak nie do biedronki już dobrze mi znanej, bo wczoraj pojechałam do Łodzi i tam zdecydowałam się zrobić zakupy, żeby tak w kółko ni e jeździć. Niestety wielkich łupów nie było. Byłam na zakupach koło godziny 13 a panie dopiero rozpakowywały towar, bardzo ciekawi mnie co robiły wcześniej. Tak więc oto co kupiłam:



















Płyn micelarny 3 w 1 Eveline za 4,99 zł



















Odżywka do rzęs również Eveline za 8,99 zł





















I to by było na tyle, ale dziś będę u siebie w mieście, więc może coś jeszcze wpadnie mi w ręce, a Wam coś spodobało się w gazetce, zrobiłyście już zakupy??

9 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję tej odżywki do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również jestem bardzo ciekawa efektów jej stosowania.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. no jeśli dzięki niej masz takie spojrzenie to już nie mogę się doczekać efektów u siebie :)

      Usuń
  3. A ja kupiłam dokładnie to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn micelarny 3 w 1 Eveline też muszę kupić ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam kiedyś ten płyn Eveline, ale niestety zapychał mni pory i powodował wysyp trądziku :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że u mnie sprawdzi się lepiej :)

      Usuń