piątek, 14 września 2012

Pierwszy post modowy

Witam Was dzisiaj z postem jakiego na moim blogu jeszcze nie było, więc bądźcie wyrozumiałe. Mam nadzieję, że niebawem takich postów będzie u mnie więcej. Fotki, które zamieściłam w tym poście zrobiła mi Dih, na której bloga Was bardzo serdecznie zapraszam.





































I jeszcze detale





























Na fotkach znalazły się:
Kurtka- Tally Weijl
Bluzka- New Yorker
Spodnie- House
Buty- no name
Torba- no name


A na koniec moje oczka - takie zwyklaki.









11 komentarzy:

  1. super wyglądasz, kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest świetna ; ) Widzę, że w tej samej sytuacji jesteśmy ; P też dzisiaj pierwszy post modowy dodałam ^^ Kosmetyczne jakoś łatwiej mi oprawić było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dostałam ją z Kanady i zakochałam się od razu :)

      Usuń
  3. Ojej dziewczyny, dziękuję za tak miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby zwyklaki, ale bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis! Moja żona była bardzo zadowolona Twoim blogiem i często do Ciebie zerka. Super, że poruszasz takie świetne tematy i pomagasz kobietom wybierać odpowiednie stylizacje. Ja też dodatkowo podeślę pomoc w postaci strony https://emink.pl/ . Gdybyś kiedyś miała jakieś wątpliwości, co do doboru stylizacji, to koniecznie powinnaś zerknąć. Można tam znaleźć bardzo fajne porady. Żona również z nich korzysta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, ale zmieniłabym tutaj dwie rzeczy - krótsza bluza i jakiś fajny i modny pasek do spodni. Pasowałyby te, które mam w swoim sklepie z hurtowni https://versoli.pl/pl/24-paski . Wprowadziłam również dodatki, bo wiem, że Panie czasem bardziej skupiają się na takich dodatkach niż na konkretnym elemencie ubioru. Paski są teraz modne, ponieważ nosi się je do spodni, ale i do tunik oraz sukienek. W takiej wersji służą temu, aby podkreślić talię.

    OdpowiedzUsuń