czwartek, 20 września 2012

Szampon dyscyplinujący Avon-opinia

Dzisiaj w roli głównej Szampon dyscyplinujący "Fryzura pod kontrolą" do każdego rodzaju włosów.



















Pojemność:
250 ml

Cena:
Cena regularna to 13 zł
w obecnym katalogu w promocji 8,99zł

Dostępność:
Avon

Opis producenta:
Formuła opracowana przy wykorzystaniu technologii Lotus Shield sprawia, , że włosy są jedwabiście miękkie i lepiej się układają.

Moja opinia:
Szampon zapakowany jest w plastikowe opakowanie koloru srebrnego. Jest gęsty, w kolorze perłowym. Pachnie ładnie, delikatnie. Super się pieni, a piana ciężko się spłukuje. Niestety nie zauważyłam, żeby moje włosy po jego stosowaniu stały się gładkie, a co dopiero jedwabiście gładkie. Układają się jak zwykle. Na pewno nie kupię więcej tego szamponu, gdyż moje włosy zaczęły się po nim przetłuszczać i są ciężkie. Produkt ten ląduje na mojej liście bubli.






3 komentarze:

  1. Nie lubię kosmetyków z Avonu i raczej większość z nich jest u mnie na liście bubli więc nie dziwię się :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnimi czasy też ich nie lubię i zaczynam większość spisywać na straty.

      Usuń