piątek, 4 maja 2012

ModnyChlopak

Dzisiaj post taki troszkę nietypowy, bo będzie o innym blogu. Blogu, który mnie zaintrygował i zafascynował. A mam na myśli blog meskakosmetyczka, który prowadzi Modny Chłopak. Bardzo zdziwiłam się, bo jakoś nie przyszło mi na myśl, że mężczyźni mogą prowadzić blog o kosmetykach-jestem mile zaskoczona i z pewnością będę zaglądać tam często aby poznać męski punkt widzenia:)

Kolega organizuje rozdanie, na które chciałam Was bardzo serdecznie zaprosić, co prawda to już ostatnie dni, ale może uda Wam się jeszcze załapać:)   TUTAJ link do rozdania




A czy Wy już widziałyście "męskie blogi " o takiej tematyce?
Pozdrawiam Was cieplutko:)

3 komentarze:

  1. zaglądne na tego bloga ;D

    kochana co z tym rozdaniem ? odbedzie się ono czy nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje rozdanie?? no niby jeszcze nie ma 50 obserwatorów, ale już nie dużo brakuje a czasu jeszcze chwilka jest, więc myślę, że tak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o czymś takim ;D Choć widziałam jeden męski modowy blog ;D

    OdpowiedzUsuń