wtorek, 22 maja 2012

ShinyBox już w czerwcu:))

Moje drogie w czerwcu rusza kolejna akcja pudełkowa w Polsce. Tym razem będzie to shinybox. Ja zarejestrowałam się już na stronce i brakuje mi jeszcze tylko 5 shinystars, abym pierwsze pudełko otrzymała za free, dlatego zwracam się do Was z ogromną prośbą, jeśli jesteście zainteresowane kolejną edycją boxów zarejestrujcie się przez TEN oto link, a pomożecie uzbierać mi brakujące gwiazdki. To będzie mój początek z boxami i już nie mogę się go doczekać:)
Pozdrawiam Was serdecznie
zestaw kosmetyków

9 komentarzy:

  1. ja już dawno temu się zarejestrowałam i nie mogę się doczekać tego pierwszego pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia jednak ja nie jestem chętna na pudełeczko;)
    Ale może ty mnie wspomożesz kilkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam aż podzielisz się tym co znajdziesz w środku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie mogę się doczekać, ale jeszcze jedna osoba musi się zarejestrować z mojego linku polecającego, abym otrzymała go za darmoszkę :)

      Usuń
  4. Ja już też dawno się zarejestrowałam :)
    Obserwuję kotek i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe czy stana na wysokosci zadania :)
    ja subskrybuję angielski Glossy Box, ale ostatanio sie jakos nie starają :/

    Tak przy okazji chciałabym cie zaprosić na rozdanie kosmetyczne, jesli jeszcze nie mialas szansy wziąć z nim udziału. Do wygrania The Body Shop, Lush, Real Techniques i inne. Zapraszam!
    http://artlook4u.blogspot.co.uk/2012/05/my-little-may-giveaway-moje-mae-majowe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również czekam na swojego SHINYBOX'a:)I już się doczekać nie mogę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe jaka będzie zawartość pudełeczka:-)

    OdpowiedzUsuń