wtorek, 21 sierpnia 2012

Płyn do kąpieli Avon- opinia

Dziś kilka słów o płynie do kąpieli od Avon



















Pojemność :
500ml

Cena:
około 11 zł

Dostępność:
Avon

Moja opinia:
Wybrałam sobie płyn do kąpieli bukiet bzu, bo jego zapach podoba mi się. Sama zastanawiam się co Wam napisać w tej recenzji, bo to taki zwyklak jest. Pachnie ładnie, ale tylko podczas kąpieli. Zapach wcale nie utrzymuje się na skórze, cena przyzwoita. Nie ma jakichś super właściwości, myje w miarę dobrze, jest średnio wydajny, ale dobrze się pieni. Bez problemu zamienię go na jakiś inny płyn do kąpieli, nie zachwycił mnie na tyle, żebym musiała biec po następny. Ostatnio jakoś marka Avon nie przypada mi do gustu, czasami sobie myślę, że to firma dla nastolatek, a ja już dorosłam i nie spełnia moich oczekiwań. Jedynie co to zapachy do których się przyzwyczaiłam wydają mi się ok i nie planuję ich zmienić. Co prawda jeszcze trochę Avonowych zapasów mi zostało i zużyję je, ale nie planuję zakupu kolejnych.
A co Wy sądzicie o produktach Avon?

3 komentarze:

  1. One mają jeszcze jedną zaletę, oprócz zapachu, bardzo dobrze się pienią a piana w wannie długo się utrzymuje. Ale efektów dla skór - 0

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś jak miałam wanne to zawsze używałam tego płynu :) Uwielbiałam je :)

    OdpowiedzUsuń